Založ si blog

Archív: marec, 2011

Kiyosaki ponúka amatérske rady,

ktoré stoja „za prd“. Dobrý podnikateľský nápad má buď cenu zlata alebo nanuku ktorý vám spadol a teraz sa topí na horúcom letnom chodníku. Minulé leto som tak sedel terase pri chladenom drinku a čítal HN-ky. Preštudoval som veľa kníh o manažmente, čítal veľa novín a odborných časopisov. Kúpil niekoľko bestsellerov od autorov, ktorí píšu o tom aké je to […]

Pokračovanie článku

Startup2: prečo nepodnikať s cennými papiermi

20 rokov v mojom živote ubehlo tak rýchlo, že som to ani nepostrehol. Isteže som si ich parádne užil. Precestoval kus sveta, ale chcel som väčší. Zabávali sme sa s kamarátmi, ale teraz nás každého tak rodiny vyčerpávajú, že nie je ani čas ísť na futbal. A teraz stojím. Neviem čo viac písať. Čo som stihol za uplynulých 20 rokov? Že som sa na ďalších 20 zadlžil […]

Pokračovanie článku

Môj prvý startup

Cieľom tohto startup je dokázať si, že podnikať sa dá aj popri zamestnaní, aj bez vstupnej investície. Nie, klamem. Cieľom startupu je nájsť odvahu zarábať peniaze aj iným spôsobom než bežným zamestnaním, teda zarobiť pár eur a zvýšiť životný štandard mojej rodiny. Ďalej mať možnosť vykašlať sa na zamestnanie kde zamestnanec má vždy nejakého nadriadeného […]

Pokračovanie článku

Čo si myslím o blogu Pravda?

Už dlho som nenapísal na tento blog ani čiarku. Veľmi to tu nežije. Keď si môj článok prečítalo 150, 200 ľudí, považoval som to za úspech. Úprimne? Prečo písať tu, kde články takmer nikto nečíta, keď na konkurenčnom „smečkárskom“ máte čítanosť v priebehu hodinky aj 1000 ľudí? Je toto taký testovací blog názorov? Veľmi mi vyhovuje, že vďaka zložitej […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Pravdepodobnosť zrútenia ukrajinských pozícií klesá. Rusko chce využiť čas, kým príde ďalšia západná technika a munícia

ONLINE: Pravdepodobnosť zrútenia ukrajinských pozícií klesá. Rusko chce využiť čas, kým príde ďalšia západná technika a munícia

26.04.2024 06:25

Hoci ruské sily nespomalili tempo svojich útokov, ich úspechy sú podľa šéfa estónskej vojenskej rozviedky malé.

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 10
Celková čítanosť: 48505x
Priemerná čítanosť článkov: 4851x

Autor blogu

Kategórie