Založ si blog

Kiyosaki ponúka amatérske rady,

ktoré stoja „za prd“. Dobrý podnikateľský nápad má buď cenu zlata alebo nanuku ktorý vám spadol a teraz sa topí na horúcom letnom chodníku. Minulé leto som tak sedel terase pri chladenom drinku a čítal HN-ky. Preštudoval som veľa kníh o manažmente, čítal veľa novín a odborných časopisov. Kúpil niekoľko bestsellerov od autorov, ktorí píšu o tom aké je to byť „za vodou“. Všetko je to strata času, peňazí a nervov. Ak si chcete kúpiť novú knihu, radšej si dnes za 20-30 euro kúpte kvalitnú striebornú mincu a rok-dva počkajte na 50-100% zisk. To, že zarobíte je takmer isté. Drahé kovy sú jediným tovarom, ktorý si drží svoju cenu po celú dobu čo ľudstvo existuje.

Bože! Keď by som to začal robiť ja už pred pár rokmi, mohol som už dnes… Fáza 2 alebo analýza podnikateľských úspechov iných ľudí tiež nevedie k výsledku. Neurobí z vás boháčov, leda by ste chceli vaše analýzy predávať do novín. Pustiť sa do biznisu nasledujúc kroky niekoho kto ho už robí, je prvý krok k úspešnému krachu.

Zhrniem to za vás. Všetko nad čím rozmýšľate, kroky ktoré ste doteraz realizovali k tomu, aby ste sa pripravili na vaše podnikanie môžete zahodiť. Činy sa počítajú, nie emaily alebo kúpa novej knihy z pera Kiyosakiho. Pozrite sa okolo seba. Pamätáte si na toho spolužiaka, introvert s ktorým sa kedysi nikto ani nechcel baviť? Teraz má úspešnú IT firmu. Alebo toho druhého, áno, toho ktorý z ročníka do ročníka prechádzal s odretými ušami? Čože? Ten tučko bol kamarát s každým naokolo a teraz k nemu všetci chodíme nakupovať do mäsiarstva. Sám tam už nerobí, ale minule ste ho videli na veľkom luxusnom aute, zatiaľ čo ste popri ňom smažili cez križovatku na vašej rodinnej fábii.

Všetci tí ľudia sa uberali vlastnou cestou a teraz po rokoch bilancujete, že napriek vašej popularite v tých časoch, napriek snahe a trpezlivej výchove zo strany vašich rodičov ste nedosiahli nič. Alebo ani zďaleka nie toľko ako spolužiaci. Jediné čo vás dnes poteší je prípadný neúspech alebo krivda, ktorá sa stala niekomu koho ste kedysi poznali. Predsa som lepší hovorí pokrivené svedomie. A vaše deti pomaly, ale iste kráčajú vo vašich šľapajach. Vaše deti sú určite super, ale ako rodič pre ne prirodzene chcete zabezpečiť lepšiu budúcnosť než je dnes tá vaša.

Tak toto bola moja tragická letná úvaha. Verím, že ste sa v predchádzajúcich písmenkách nenašli. Ale priznajte, že áno. Tu je moja dnešná rada. ZABUDNITE! TAKTO SA NIKAM NEDOSTANETE. Podobné úvahy nepredstavujú cestu k úspechu. Preto som si dal jednoduchý záväzok. Každý deň na mince-numizmatika.sk pribudne jedna nová výpredajová minca z mojej zbierky. Môžete ma pokojne deň po dni kontrolovať.

Obchodné tajomstvo

20.04.2011

Rozmýšľal som či zverejniť detaily, ktoré so mnou komunikujú klienti. Podľa môjho názoru dokonale odhaľujú podstatu predaja na mince-numizmatika.sk. Sú to skôr výroky, ktoré vzájomne na seba nenadväzujú, avšak podľa môjho názoru stoja za povšimnutie. V bežnej firme by ich považovali za obchodné tajomstvo. Autori, určite si svoje vyjadrenie nájdete: Raz príde deň [...]

Drobnosť, ktorá znamená úspech v podnikaní

07.04.2011

Každý človek ktorý sa chce pokúsiť o vlastný úspech môže jednoducho a aj bez potreby väčších investícií rozbehnúť svoj vlastný projekt. Popri zamestnaní, s využitím internetu, a bez podnikateľských priestorov. Som presvedčený, že ideálny podnikateľský nápad neexistuje, existuje len zodpovedný prístup ku svojim povinnostiam, ten predstavuje 50% úspechu. Každý [...]

Návod na lepší život?

01.04.2011

Páči sa mi hľadať riešenia, ktoré dokážu zarábať. V škole nás učili, že najlepšie riešenie je takzvané „win-win“. Veľmi zjednodušene to znamená, že predáte a zákazník je spokojný = win. Na oplátku zarobíte = win. Tak nech mi niekto vysvetlí, prečo tento princíp nemôže fungovať, keď predávate pre niekoho iného? Prečo zamestnávateľ nedokáže oceniť [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 10
Celková čítanosť: 48379x
Priemerná čítanosť článkov: 4838x

Autor blogu

Kategórie