Založ si blog

Drobnosť, ktorá znamená úspech v podnikaní

Každý človek ktorý sa chce pokúsiť o vlastný úspech môže jednoducho a aj bez potreby väčších investícií rozbehnúť svoj vlastný projekt. Popri zamestnaní, s využitím internetu, a bez podnikateľských priestorov. Som presvedčený, že ideálny podnikateľský nápad neexistuje, existuje len zodpovedný prístup ku svojim povinnostiam, ten predstavuje 50% úspechu. Každý deň musím urobiť relevantnú drobnosť, ktorá ma posunie o ďalší krôčik vpred. Zbytočné „kecy“, emailovanie, telefonovanie alebo dohadovanie si podmienok ohľadom toho čo chcem urobiť sa nepočíta. Ak chcem hrať na úspech, počítam len relevantné skutky. Nemám koho oklamať, len ak by som chcel oklamať sám seba.

Tu sú ukážky toho ako takéto drobné krôčiky vyzerajú v praxi.

1.       Nafotil som pár nových mincí a zaradil do predaja. Bola to pre mňa zaujímavá práca, pretože som spracoval pár mincí nášho bývalého veľkého brata „na večné časy ale dnes je to inak“,

2.       Vytvoril som kategóriu „Lacné mince do 1Eura“, kde sústreďujem zaujímavý lacný zberateľský materiál, (povedzte, vedeli ste, že mince Rakúsko-Uhorska môžu byť také lacné?)

3.       Zohnal som všetky strieborné pamätné mince, ktoré ČR vydala v 2010 a už ich fotím (vrátane tých, ktoré už sú u iných vypredané!)

 

Moje skúsenosti hovoria, že CCCP je podobne dobrá značka ako hákový kríž nacistického Nemecka. Je to logické, po revolúcii v 1989 sme sa radi zbavili všetkého, čo nám pripomínalo sovietov. Ale dnes sa objavujú zberatelia (boli by ste prekvapení koľko z nich prichádza zo zahraničia) a pre tých je kosák a kladivo niečo fascinujúce. Za kvalitný materiál sú ochotní dať čokoľvek. Malou ukážkou vám rád ukážem aké mince si treba odložiť, aby ste sa mohli návšteve pochváliť výnimočnou zbierkou. Zohnať pekné mince CCCP je skutočne problém.

100. výročie narodenia V.I.Lenina

CCCP, numizmatika, zberateľská minca
www.mince-numizmatika.sk

20. výročie porážky fašistického Nemecka

CCCP, numizmatika, zberateľská minca

www.mince-numizmatika.sk

30. výročie víťazstva v II. svetovej vojne

CCCP, numizmatika, zberateľská minca

www.mince-numizmatika.sk

Mince ktoré ste práve videli sú zberateľské mince. A priznajte, kto by bol povedal, že od ich vydania uplynulo 40-50 rokov, však?

 

Obchodné tajomstvo

20.04.2011

Rozmýšľal som či zverejniť detaily, ktoré so mnou komunikujú klienti. Podľa môjho názoru dokonale odhaľujú podstatu predaja na mince-numizmatika.sk. Sú to skôr výroky, ktoré vzájomne na seba nenadväzujú, avšak podľa môjho názoru stoja za povšimnutie. V bežnej firme by ich považovali za obchodné tajomstvo. Autori, určite si svoje vyjadrenie nájdete: Raz príde deň [...]

Návod na lepší život?

01.04.2011

Páči sa mi hľadať riešenia, ktoré dokážu zarábať. V škole nás učili, že najlepšie riešenie je takzvané „win-win“. Veľmi zjednodušene to znamená, že predáte a zákazník je spokojný = win. Na oplátku zarobíte = win. Tak nech mi niekto vysvetlí, prečo tento princíp nemôže fungovať, keď predávate pre niekoho iného? Prečo zamestnávateľ nedokáže oceniť [...]

Kiyosaki ponúka amatérske rady,

24.03.2011

ktoré stoja „za prd“. Dobrý podnikateľský nápad má buď cenu zlata alebo nanuku ktorý vám spadol a teraz sa topí na horúcom letnom chodníku. Minulé leto som tak sedel terase pri chladenom drinku a čítal HN-ky. Preštudoval som veľa kníh o manažmente, čítal veľa novín a odborných časopisov. Kúpil niekoľko bestsellerov od autorov, ktorí píšu o tom aké je to [...]

medveď

Odstrelom problémového medveďa v L. Mikuláši sa bude zaoberať enviropolícia

23.04.2024 12:55

Občianska iniciatíva My sme les spochybňuje, že pri Liptovskom Mikuláši došlo k usmrteniu správneho medveďa.

Pellegrini

Web ČTK napadli hackeri, vydali správy o zmarenom atentáte na Pellegriniho

23.04.2024 12:36, aktualizované: 13:08

Udalosťou sa zaoberá česká Bezpečnostná informačná služba a ďalšie úrady.

Russia Ukraine War Struggling Farmer

Zelenskyj umožňuje stíhať veľkých gaunerov. Ministra podozrievajú, že okradol štát o hektáre pôdy

23.04.2024 12:18

Skupina organizovaného zločinu na čele so šéfom vládneho agrorezortu podľa vyšetrovateľov ukradla pozemky v celkovej hodnote 6,85 milióna eur.

Súdna rada

Súdna rada je aktuálne v kompletnom zložení, budúce nominácie nebude komentovať

23.04.2024 12:01

Dvaja z aktuálnych členov súdnej rady, ktorých v minulosti zvolila do funkcie NR SR, však budú túto stredu vypočutí pred ústavnoprávnym výborom.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 10
Celková čítanosť: 48476x
Priemerná čítanosť článkov: 4848x

Autor blogu

Kategórie