Založ si blog

Obchodné tajomstvo

Rozmýšľal som či zverejniť detaily, ktoré so mnou komunikujú klienti. Podľa môjho názoru dokonale odhaľujú podstatu predaja na mince-numizmatika.sk. Sú to skôr výroky, ktoré vzájomne na seba nenadväzujú, avšak podľa môjho názoru stoja za povšimnutie. V bežnej firme by ich považovali za obchodné tajomstvo. Autori, určite si svoje vyjadrenie nájdete:

Raz príde deň a vy sa opýtate: „Hmm… darčeková sada mincí je skvelý nápad. Dieťa bude mať pamiatku na peniažky, ktorými sa platilo pri jeho narodení.“
(viete, že pre celé Slovensko sa ročne vyrobí len 3.000ks sád k narodeniu dieťaťa?)

Nájdete pár mincí po prababičke ešte z čias Rakúsko–Uhorska a poviete manželke: „Sú určite vzácne, však?“
(ak to chcete zistiť, môj názor bude vždy zadarmo)

„Jeden kamarát mi zakaždým keď prídem na návštevu ukazuje svoju zbierku strieborných mincí a pýta sa: Túto som kúpil v 2007 za 980 korún a koľkože stojí teraz? Čože? 200Eur? Počkám ešte rok až bude stáť 300, potom ju predám a kúpim 10 nových.“
(áno, aj také prípady sú bežné. Tento klient kúpil 500Sk Pevnosť Komárno, ktorá bola emitovaná v 2007 v extrémne nízkom náklade len 2.700ks. Jej cena v priebehu 6 mesiacov od emisie dosahovala 200Eur, dnes je ešte vyššia.)

„Mám doma po dedkovi 2-markovky, nemecké z II. Svetovej vojny. Vraj sú strieborné…“
(je to pravda, niektoré originálne strieborné mince tretej ríše sa skutočne dajú v zohnať aj za menej než 20Eur)

„Rád by som si kúpil nejaké staré stredoveké mince. Len sa bojím, aby som nekúpil napodobeninu. Určite by som ich nekupoval na základe inzerátu, asi viete prečo. Pravda je, že mnohé stredoveké mince sú drahé. Nie je jednoduché ich zohnať do predaja, zväčša sú súčasťou súkromných zbierok a zbierok múzeí.“

Drobnosť, ktorá znamená úspech v podnikaní

07.04.2011

Každý človek ktorý sa chce pokúsiť o vlastný úspech môže jednoducho a aj bez potreby väčších investícií rozbehnúť svoj vlastný projekt. Popri zamestnaní, s využitím internetu, a bez podnikateľských priestorov. Som presvedčený, že ideálny podnikateľský nápad neexistuje, existuje len zodpovedný prístup ku svojim povinnostiam, ten predstavuje 50% úspechu. Každý [...]

Návod na lepší život?

01.04.2011

Páči sa mi hľadať riešenia, ktoré dokážu zarábať. V škole nás učili, že najlepšie riešenie je takzvané „win-win“. Veľmi zjednodušene to znamená, že predáte a zákazník je spokojný = win. Na oplátku zarobíte = win. Tak nech mi niekto vysvetlí, prečo tento princíp nemôže fungovať, keď predávate pre niekoho iného? Prečo zamestnávateľ nedokáže oceniť [...]

Kiyosaki ponúka amatérske rady,

24.03.2011

ktoré stoja „za prd“. Dobrý podnikateľský nápad má buď cenu zlata alebo nanuku ktorý vám spadol a teraz sa topí na horúcom letnom chodníku. Minulé leto som tak sedel terase pri chladenom drinku a čítal HN-ky. Preštudoval som veľa kníh o manažmente, čítal veľa novín a odborných časopisov. Kúpil niekoľko bestsellerov od autorov, ktorí píšu o tom aké je to [...]

novela Trestného zákona, parlament

Poslanci majú v roku 2024 zarábať vyše 6600 eur. K platu patria ešte paušálne náhrady

26.04.2024 17:17

Plat poslanca určuje zákon o platových pomeroch niektorých ústavných činiteľov SR.

AfD / Alternatíva pre Nemecko /

Neplatili ma Rusi, prijal som od nich len malé balíčky, povedal nemecký poslanec Bystroň

26.04.2024 16:42

Bystroň na otázku magazínu prijímanie balíčkov priamo nepoprel, celú kauzu potom označil za kampaň proti nemu.

SR Bratislava dron nemocnica Rázsochy zbúranie BAX

Dolinková chce predstaviť projekt nemocnice v Bratislave po schválení vládou, KDH chce ministerku odvolávať

26.04.2024 16:34, aktualizované: 18:05

Namiesto koncovej univerzitnej nemocnice na bratislavských Rázsochách sa má prestavať nemocnica v Ružinove a na Rázsochách má vzniknúť detská nemocnica.

medveď, Žiar nad Hronom

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 10
Celková čítanosť: 48503x
Priemerná čítanosť článkov: 4850x

Autor blogu

Kategórie