Čo si myslím o blogu Pravda?

14. marca 2011, michallatta, Nezaradené

Už dlho som nenapísal na tento blog ani čiarku. Veľmi to tu nežije. Keď si môj článok prečítalo 150, 200 ľudí, považoval som to za úspech.

Úprimne? Prečo písať tu, kde články takmer nikto nečíta, keď na konkurenčnom „smečkárskom“ máte čítanosť v priebehu hodinky aj 1000 ľudí? Je toto taký testovací blog názorov? Veľmi mi vyhovuje, že  vďaka zložitej registrácii aj do diskusie ma tu nikto nekritizuje. Ako by nemohla byť registrácia jedna, uľahčiť registráciu nikto nemá záujem. Možno mi to dáva pocit, že píšem dobre. „Určite píšem dobre“, priama reč môjho ega. Rozum mi napovedá, že nízka diskusná aktivita môže mať tajný dôvod č.2 – píšem nezaujímavo? Na Smečku som si overil, že sa dá písať a ľudí to občas aj baví čítať. „Jasné, že nepíšem nezaujímavo!“, zamietol som nepríjemný dôvod č.2. Alebo dôvod 3: Veci na ktoré poukazujem snáď nikoho nezaujímajú?

Čo hovorí pre ÁNO? Na tomto webe môžem prezentovať svoje názory takmer beztrestne. Len s minimálnou obavou, že by mi pod článkom svietili čísla diskutujúcich príspevkov desiatok anonymných užívateľov. Nevýhoda tohto blogu sa vlastne stáva jeho výhodou. Pokojné komorné miesto pre vlastné názory? A komerčné príspevky je lepšie pustiť na mass market ku konkurencii, kde si môžete otestovať marketingovú komunikáciu. Nemám pravdu? Čo poviete?